سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استیو جابز

استیو جابز شخصیت نام‌آشنای قرن جاری است؛ کسی که به‌گفته طرفداران و حتی منتقدانش، دنیای فناوری را تکان داد؛ شخصیتی رمزآلود که تمام انتظارات متفاوت خودش از فناوری را به مرحله اجرا رساند و برند معتبری مانند اپل را به دنیا معرفی کرد. البته شاید برای دوستداران جابز جالب باشد که بدانند این فردِ موفق، علاوه بر تولید دستگاه‌های هوشمند، در زمینه‌های انیمیشن و کارتون هم به‌شدت موفق بوده است! جابز شخصیتی بود که زیاد تمایلی به بیان زندگی خصوصی‌اش نداشت؛ اما سرانجام زمانی‌که به سرطان مبتلا شد، رضایت داد والتر ایساکسون زندگینامه او را بنویسد. والتر حدود چهل مصاحبه با خود جابز و اطرافیان او از جمله خانواده، همکاران، موافقان و مخالفانش انجام داد و کتاب حاضر را منتشر کرد.

شما در این کتاب با دنیای متفاوتی آشنا می‌شوید که شاید اگر این کتاب را نخوانید، هرگز از آن باخبر نشوید. با خواندن زندگی نامه استیو جابز، با اتفاقات کاملا پیش‌بینی‌ناپذیر، خنده‌دار و جالب، و گاهی غم‌انگیز و گاهی تأمل‌برانگیز آشنا خواهید شد. همچنین با حقیقت‌های جالبی روبه‌رو می‌شوید که شاید هرگز انتظارش را نداشته‌اید! مانند کارتون معروف «داستان اسباب‌بازی‌» که چه ارتباط مستقیمی با آقای خاص، استیو جابز دارد!

اگر شما هم از دوستداران برند اپل و آقای جابز هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این کتاب خوب را بخوانید و هیجان زندگی او را از نزدیک لمس کنید.